Film-förflyttning

Jag håller nu på att föra över en film från den stationära datan hit till min bärbara data via mitt usb-minne :P Ja det går väl ganska bra, men jag fick inte plats med hela på en gång så jag fick ta det i två delar. Men iaf, varför jag flyttar över den är för att filmen gick inte att se på den stationära datan. Elr jo den gick att se, men ljudet funka inte. Och då fick jag höra att det skulle typ funka om man körde filmen i ett annat program som jag inte hade på den datan. Men jag har det programmet på den här datan så jag skulle se om det funkade hära, och det gjorde det :) Så nu kan jag äntligen få se min film om jag vill :)

Ska hoppa in i duschen nu tror jag, får se om jag sätter mig vid datan elr tv:n sen :P

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0