Åhh,

Jag älskar verkligen filmer med bra slut. Filmen jag nu kollat på var ju The Perfect Man, och den hade ett väldigt bra slut. Hon fatta till slut att killen var den rätta för henne och han fick henne. Åh, jag vill att det ska vara så i verkligheten också, att man verkligen fattar det rätta beslutet och hittar den rätte killen för sig och så. Det är inte alltid det enklaste, men jag hoppas jag kommer underfund snart vem som är den perfekta killen för mig, elr nåt. Såhär på alla hjärtans dag och allt blev det sånt som kom upp ;P

Snart är dagen slut och det är inte längre alla hjärtans dag. Njut av de minutrarna som är kvar nu och fortsätt sedan njuta även de andra dagarna resten av ditt liv (a) :)  Det är inte omöjligt, bara man fattar de rätta besluten.


Puss, puss<3
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man finner alltid lycka, det tar bara längre tid för vissa än andra.



Man ska bara vara på sin vakt, så att man inte missar den. Man vet aldrig när den återvänder.



Hoppas du har haft en bra dag igår! :)

2009-02-15 @ 13:40:14
URL: http://logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0