Varmt

Det är ju varmt så in i bollen ute nu och har vart det de senaste dagarna. Visst, man har ju längtat efter värmen och den "riktiga" sommaren, men det är ju nästan lite för varmt ute. Man kan ju inte sitta i solen utan att dö av värmeslag nästan. Men ja, jag ska inte klaga nu när värmen har kommit, för då försvinner den väl igen och det vill jag ju inte. Man ska väl vara glad över det man har ist, glad för att det är varmt över huvud taget och inte kallt nu på sommaren. Så jag ska vara glad nu och kanske gå ut i värmen ett tag :) Har några tidningar att läsa och sen när jag har läst dem klart så blir det väl boken som jag höll på med, för den är ju bra och jag vill veta vad som kommer hända härnäst i den ;):P

Pussar
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0