Dagen

Idag åkte mamma och jag in och kollade vart min nya skola ligger och så och åkte dit kommunalt så jag sedan kmr hitta dit när jag sen ska åka dit. Sen efteråt så åkte vi till T-centralen och så gick vi runt i lite affärer och så åt vi lite. Vi letade efter ngn liten väska till mamma och sen ngn klänning kanske också som hon kan använda på ett bröllop som hon och pappa ska på snart, men tyvärr så hitta vi inget idag.. Sen åkte vi hem och så gick vi till affärn och handla mat och sen har jag inte gjort så mkt.

Vad har ni gjort idag? :) Puss
.

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

svar: tack :)

2008-08-06 @ 13:40:46
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0